Zsákbamacska - Maxim Kiadó


Sziasztok! 

Először is szeretném megköszönni a sok támogatást, amit kapok Tőletek az elmúlt pár napban! Nagyon nagyon jól esnek a kedves kommentjeitek, a jelöléseitek és hálás vagyok, amiért érdekel Titeket, hogy mit is csinálok, mi a véleményem. :) 

Köszönöm szépen! <3

~

Tegnap megérkezett a várva várt könyvcsomagom, amit a Maxim Kiadótól rendeltem, a Zsákbamacska akció keretén belül. 

20-án, szombat este rendeltük a két, öt könyvből álló csomagot, és tegnap, nagyjából háromnegyed 11-kor érkeztek meg. Dédi elmondása alapján jófej volt a futár. Az igazat megvallva, ő a kedvence, egyszer még azt is hallottam a telefonban, hogy Dédi megkínálja a fickót rántott hússal. :) 

Na de visszatérve a lényegre. 

Tíz könyv érkezett, hibátlan állapotban. Nagyon jól be voltak csomagolva, a dobozon sem volt külsérelmi nyom. Alapvetően a szállítással és a várakozási idővel is nagyon elégedett vagyok. 

Amiért viszont kicsit mérges vagyok, az az, hogy tíz könyvből mindössze üt önálló vagy első rész, a többi öt könyv sorozatok többedik részei. Ez azt jelenti, hogy az egyik csomag CSAK olyan könyvből állt, amiket most azonnal nem tudok elkezdeni olvasni, mivel nincs meg az első részük. Remélem, más rendelőknél nem ilyen rossz az arány. 

Egyébként borzasztóan boldog vagyok, postaköltséggel együtt 6999 Forint volt a csomagom. A könyvek eredeti ára összesen (kapaszkodjatok meg) 30690 Forintra jön ki. Ezzel a vásárlással 23691 Forintot spóroltunk és már önmagában ettől úgy vigyorgok, mint a tejbetök.

Azt írták, egy csomag 15 ezer Forintnyi könyvet tartalmaz, szóval királyul betartották, amit ígértek. :) 

Tudom, hogy most már mindannyian a könyvekre vagytok kíváncsiak, így nem is húzom tovább a szót. A következő könyveket kaptam:


1. David Levithan: Egy ​másik nap (Nap nap után 2.)

2. Neil Patrick Harris: A ​bájos kis bűvész (Szemfüles szemfényvesztők 2.)

3. Alexandra Bracken: Sötét ​örökség (Sötét elmék 4.)

4. Emily R. King: A ​századik királyné (The Hundredth Queen 1.)

5. Katherine Boo: Az ​örök szépségen túl 

6. Janet Evanovich - Lee Goldberg: A ​nagy meló (Fox és O’Hare 3.)

7. Alice Broadway: Ink (Ink-trilógia 1.)

8. Rebecca Donovan: What ​If – Mi lenne, ha…

9. Amy Tintera: Rebel ​– Az új kezdet (Reboot 2.)

10. J. P. Delaney: Believe ​Me – Játssz velem!

Az Ink, A századik királyné és a Sötét örökség kívánságlistások voltak, ezek közül leginkább az Inknek örülök. Nagyon izgatottan várom, hogy végre belekezdjek. A Bájos kis bűvész közülük az egyetlen Delfin könyv, illetve az Örök szépségen túl a Mont Blanc válogatásba tartozik. 

A Játssz velem! nagyon tetszik a fülszöveg alapján, nekem kicsit olyan olyan hatást keltett, mint a Flight Attendant című sorozat, de nem spoilerezek. :) 

A Dream válogatáshoz tartozó könyveket eddig nem igazán forgattam a kezeim között, de úgy gondolom, ez az akció tökéletes volt arra, hogy a látókörömet növelje, és szerintem nagyon sokan vagyunk ezzel így. 

Hogy igénybe veszem-e a jövőben ezt az akciót? 

Naná! Annak ellenére, hogy csak három kötet azonnal olvasós, nagyon boldog vagyok, amiért rendeltem a Maximtól! :) 

El fogom olvasni mindet? 

A bűvészesen kívül igen, még fontolgatom, mi legyen vele. :) 

Ha esetleg meghoztam volna a kedveteket a rendeléshez, akkor még 31-e éjfélig megtehetitek ezt, ITT.

Köszönöm szépen, hogy itt voltatok velem és elolvastátok a posztomat! 

További kellemes napot Nektek, 

H

Megjegyzés küldése

Kövess az Instagramon!

Copyright © A bookworm named Honey. Designed by OddThemes