Helyzetjelentés és egyebek

 Sziasztok! 

Az elmúlt időszakban sajnos nagyon kiesett az életemből az olvasás és a booksta. Rengeteg minden történt. Igazából annak, hogy a bookstámat sem vezettem, az az oka, hogy olvasási válságba csöppentem. Én, aki mindig csak legyintett erre, mert azt hittem, rám ez sosem lesz hatással.

Na persze...

Sajnos nem volt igazam, és sokáig se kedvem, se időm nem volt olvasni, és ez mélységesen elszomorított. Próbálkoztam több könyvvel, de végül többet abba is hagytam, mert nem láttam értelmét a szenvedésnek. 

Az egyetemen április elején silent book kiállítást tartottak. Ez volt az, ami miatt újra kibújtam a csigaházamból és bátorkodtam belefogni ezekbe a kis könyvekbe. Nagyon jó hatással voltak rám, mert rögtön felkeltetté az érdeklődésemet és el is felejtettem, hogy milyen problémám akadt az olvasással. Ha esetleg valaki nem ismerné a silent bookokat: ezek olyan, szöveg nélküli könyvek, amik a képregények és a lapozók között állnak. Tökéletesek arra, hogy kicsi gyerekeket szórakoztassunk, de arra is, hogy mi magunk kikapcsolódjunk. Teljes mértében a fantáziánkra van bízva, hogy mi lesz a történet. 

Mondtam, hogy szuper... :)

Emellett, lassan, de biztosan olvastam Sarah J. Maas, Tüskék és rózsák udvara című sorozatának első részét. Őszintének kell lennem, az eleje nem ragadott meg annak ellenére sem, hogy a szívem tudta, ez egy telitalálat lesz nekem, mégis, nem bírtam rávenni magam az olvasására. 

Viszont a silent bookok és a tökéletes könyv együttese kizökkentett a gödörből. Van kedvem olvasni. Szeretnék olvasni. És ennek örömére leadtam három gigászi rendelést, amik nemsokára meg fognak jönni. Erről is szeretnék majd írni. 

Ó, és... Készülök még néhány más bejegyzéssel is! Egy egészen rendhagyóval is, amiben egy fantasztikus találmánnyal fogok foglalkozni!

Remélem, hogy innentől újra tudom majd hozni azokat a tartalmakat, amiket szerettek, és amikért itt vagytok. Nagyon köszönöm a kitartásotokat és a támogatást, amit nap mint nap Tőletek kapok, még így, (ex)inaktívként. :)


Vigyázzatok magatokra!

Hanna

Megjegyzés küldése

Kövess az Instagramon!

Copyright © A bookworm named Honey. Designed by OddThemes