Bemutatkozás


Sziasztok! 

Honey vagyok, a húszas évei elején járó egyetemista. Az írás és az olvasás régóta az életem szerves részét képezik, illetve nagyon szeretek fotózni is. Évek óta fontolgattam, hogy belevágok egy könyvekkel foglalkozó Instagram oldalba és úgy döntöttem, miért ne kombináljam az összes szeretett hobbimat, hogy létrehozzak egy (újabb) blogot is.

Eddig nem mertem belevágni, mert úgy gondoltam, nincs elég időm olvasni, viszont az online oktatás jóvoltából végre belecsaphatok a lecsóba.

Kóros blogszaporítóként volt már némi tapasztalatom a Bloggerrel, de a nagyon szakmai dolgokat a Barátom intézi, így én nyugodtan koncentrálhatok a tartalomra. Mire nem jó egy informatikus a háznál? :D 

Olvasás szempontjából mindenevő vagyok, viszont ha ki kellene emelni egyetlen műfajt, az a romantikus lenne. Kedvenc könyvsorozatom Diana Gabaldontól az Outlander, aminek az első részét egy icipici, eszméletlenül zsúfolt antikvárban kaparintottam meg. Az az antikvárium az egyik kedvenc helyem a világon. 

Szeretnék írni Nektek az általam olvasott könyvekről, a kreatív projektjeimről, a mindennapjaimról és minden más egyébről, ami érdekelheti az Internet Népét. :) 

Remélem, elnyeri majd a tetszéseteket ez a kis blog és együtt vehetünk részt ezen a hosszú kalandon.

Köszönöm, hogy itt vagytok! 

H


Megjegyzés küldése

Kövess az Instagramon!

Copyright © A bookworm named Honey. Designed by OddThemes