Ebben a posztban gyűjtöm össze a könyveket, amiket 2022-ben olvasok. Egyes címekre kattintva elérhetőek az adott könyvértékelések.
Január
Molnár Ferenc: A kékszemű
Simon Márton: Polaroidok
J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
Simone Elkeles: Perfect Chemistry – Tökéletes kémia
Coert Voorhees: The Brothers Torres – A Torres fivérek
Alex L. Hooper – Monos Anett – M. Z. Chapelle (szerk.): Sssh!
Lisa Jane Smith: A titkos vámpír
Február
Anna Stargood: Elveszett gondolatok
Budai Ilona (szerk.): Székely mese-beszéd
Tade Thompson: Molly Southbourne ezer halála
Március
Ulf Stark: Barátok a Képzelet erdejében
Szepes Mária: Pöttyös Panni az idővonaton
Anna Stargood: Napraforgók vagyunk: Jennifer
Keira Christie: Kinyírják a nemzeti dohányboltosunkat
Április
Lane Smith: There Is a Tribe of Kids (ezt jóóópárszor elolvastam, annyira tetszett)
Maros Krisztina – Szabó T. Anna: Milyen színű a boldogság?
Arany László: A kis kakas gyémánt félkrajcárja
Benedek Elek: A világlátott békák
Géraldine Eischner: Kis Nun, a kék víziló
Yannick Lefrançois: A Tavaszi Nyúl
Thé Tjong-Khing: Hová tűnt a torta?
Ingrid Schubert – Dieter Schubert: The Umbrella
Kollár Árpád: Félbevágott március
Dávid Ádám: A farkas és a 7 kecskegida
Mario Ramos: El código de circulación
JonArno Lawson: Footpath Flowers
Mark Janssen: Ich bin eine Insel
Megjegyzés küldése