Könyvmolyképző raktárvásár - Az eddigi legnagyobb rendelésem

 


Sziasztok! 

Biztosan tudjátok, hogy a napokban van a Könyvmolyképző raktárvására, ahol akár 90%-os akcióval tudtok venni jobbnál jobb könyveket. Az akciót még 2021 április 19. éjfélig ki tudjátok használni.

Hát... 

Felléptem, hogy megnézzem, mik vannak. Csak, hogy megnézzem, mik vannak. Tényleg. De aztán...

Leadtam az eddig valaha volt legnagyobb rendelésemet, de szerintem kijelenthetem, hogy egész életem legnagyobb rendeléséről beszélünk. 

Összesen 19.728 Forint értékben vásároltam. Leginkább olyan könyveket vettem, amiket már régen kinéztem, vagy olyan olcsók voltak, hogy képtelen lettem volna nem megvenni őket. 

48 könyvet rendeltem. Igen, negyvennyolcat.

Most biztosan gyagyának gondoltok - habár pont Ti vagytok azok, akik ezt megértik, szóval tuti nem -, de kihagyhatatlan volt ez a vásárlás. Az egész délelőtt ráment, de totál megérte!

Az is órákba telt, mire megcsináltam az Excel táblázatot, mert nekem ez földöntúli tudomány, de végül sikerült, és csak húsz percig számolgattam számológéppel, természetesen Barni mindenre tudott egy-egy képletet, ő összedobta volna az egészet 5 perc alatt. 

De hát az olcsó könyvekért bármit megtesz egy könyvmoly, nem? 

A Dédinek és az unokatesóméknak is vettem könyveket, szóval csak 39 könyv lesz az enyém. Az még kérdéses, hova fogom őket tenni. 

Ha eredeti áron rendeltem volna, ez a kis móka 145.943 Forintba fájt volna, így viszont megspóroltam 126.215 Forintot, ami szerintem elég durva! 

Olyan könyveket is válogattam, amikről vegyes véleményeket hallottam, vagy Molyon nem olyan jó az értékelésük, de kíváncsivá tettek. Ezeket nem biztos, hogy nyugodt szívvel vettem volna meg teljes áron, így most beruháztam rájuk, a legtöbb ilyen 500 Ft alatt volt.

A legdrádább könyv a saját csomagomban 957 Forintba kerül, ez a Mila 2.0 sorozat első része és azért vettem meg, mert a többi részét sikerült 300-300 Forintért beszerezni. 

A legolcsóbb könyv az egész csomagban 180 Ft, ez a Lucas címre hallgat. Szintén régóta szemezek vele, de nem vitt rá a lélek, hogy megvegyem. 

Az Excel nyilvános és anoním, megnézhetitek Ti is, ha szeretnétek! 


Természetesen készülni fog a rendelésről giga-mega-óriási unboxing, itthon már mindenki arra készül, hogy az egész bontást videóra vesszük. 

Illetve, ha végre valahára megjön a csomag, szeretnék ide is írni róla egy posztot, hogy melyik könyvtől mit várok, miért vettem, satöbbi'. 

Néhányan írtatok Instán, hogy leginkább arra vagytok kíváncsiak, mekkora lesz a csomag. Több csomag lesz? Vagy egyetlen akkora, mint a ház? Létrával kell majd belemásznom a csomagba? 

Nem tudom, de már tűkön ülök, és az egyik könyves Facebook csoportban láttam, hogy egy hölgynek két nap alatt kijött a csomagja, az ígért 10 nap helyett. Nagyon szeretném, ha nekem sem kellene tíz napot várni. 

Őszintén, ha már akkor meghozták volna, mikor lenyomom a fizetés gombot, már akkor is késtek volna a csomaggal. Ötletem sincs, hogy bírom ki, ameddig megjön a GLS futár.

Anya szerint az már az őrület határa, hogy ennyit vettem, de valójában nem tudja, milyen egy könyvtapizónak, ha 48 könyvre kell várnia. Na ez az őrület határa. 

Amint megjön a csomag, Instagramon foglak értesíteni Titeket. 

Addig is vigyázzatok magatokra és köszönöm, hogy elolvastátok a posztot és velem együtt várjátok ezt a gigászi könyvcsomagot. 

H

Megjegyzés küldése

Kövess az Instagramon!

Copyright © A bookworm named Honey. Designed by OddThemes