Tricia Levenseller: A kalózkirály lánya (+Link a másfeledik részhez!)

 Sziasztok! 

Ma A kalózkirály lányának értékelését hoztam el Nektek. 

A Moly alapján valószínűleg én vagyok az egyetlen, akit annyira nem fogott meg a történet. Na de mielőtt levonnánk a következményeket, kifejtem a véleményemet. 

Már az első oldalon egy tömegmészárlásba csöppenünk, amivel egyébként nem lenne gond, viszont Alosa nem lopta a szívembe magát. Számomra túl laza volt, olyan, mintha semmi és senki nem érdekelné. Egyszerűen csak fura. 

Riden viszont szinte azonnal szimpatikussá vált. Próbálta óvni a lányt és ezzel rögtön jó pontot szerzett nálam.

Ez a vacilálás, ami az elején volt, nem tetszett, kicsit vontatottnak éreztem, nem indult be a sztori azonnal. 

Eleinte annyira nem tetszett, hogy azon gondolkodtam, abba kellene hagynom és inkább egy másikat olvasnom, de a vicces részek visszarántottak.

Igen, meglehetősen megmosolyogtatott a könyv, sokszor felnevettem, hiszen a legkomolyabb helyzetekben is be tudott valami olyat nyögni az egyik szereplő, ami annyira viccesen hatott, hogy fogtam a hasamat a nevetéstől. 

Az a rész például kifejezetten emlékezetes maradt számomra, amikor Alosa kicserélte bosszúból Riden csizmáit és mindegyikhez másik párt párosított. Igazi női bosszú, nem? Baromi mérges lennék, ha valaki összecserélné a cipőimet! 

Kearan és Erwen nagyon jó párosnak bizonyultak, az ő részeiket kifejezetten élveztem olvasni, hiszen ők nem csak kedvesek voltak Alosával, hanem szórakoztatóak is. 

Ami nagyon tetszett még, hogy minden kalóznak külön személyiséget adott az Írónő. Például Enwen lett a babonás bolond, aki szerintem nem is olyan eszement, mint gondoljuk, aztán ott van például Scheck is, a perverz, vagy pedig Kearan, a jámbor, iszákos, elvarázsolt kalóz. 

Na és Riden... Ő lett a kedvencem. Főleg a gyengéd Riden.

Olyan gyengéd, és ebben a kegyetlen világban olyan kakofónnak hatott az ő jelleme, hogy más kellemes volt róla olvasni. 

Szép lassan főszereplővé nőtte ki magát, sőt, számomra még Alosát is túlnőtte. 

Egyébként Goodreadsen úgy láttam, hogy külön neki is van egy könyve, Riden's Chapter (Riden fejezete) címmel. Vajójában tényleg csak egy 12 oldalas fejezet, amit angolul el is tudunk olvasni. Ez A Kalózkirály lánya sorozat másfeledik részének számít. Itt a link hozzá, ha esetleg szeretnétek elolvasni. Én még nem olvastam, de Rident annyira megszerettem, hogy teszek majd egy próbát vele.

Ahogy egyre többet olvastam, egyre jobban megértettem Alosát is. Csak meg akar felelni az apjának, aki egyáltalán nem jól szereti őt, még akkor sem, ha ez kezdetben úgy tűnik. Nem, aki jól szeret, nem éheztet majdnem halálra, csak, hogy tudd, milyen. Akkor sem, ha ez egy szigorú kiképzés része.

Aztán egyre nyilvánvalóbbá vált a fordulat Alosa származásával, és őszintén, meg sem lepődtem, mikor kiderült róla az igazság. 

Végre beindult a szerelmi szál és biztos lettem benne, hogy Riden és Alosa milyen jól működnének együtt, ha hagynák

Néha-néha elkapott az izgulás, vajon a kalózkirály lánya megtalálja-e a térképet, de ennél mélyebb érzelmeket nem váltott ki belőlem. 

Viszont rengeteg kérdést felvetett. Sokkal többet, mint számítottam rá. Riden elhagyja majd Draxent Alosáért? Vagy Alosa elhagyja majd az apját Ridenért? Mindkettőjüket különös szál fűzi a családtagjukhoz, érdekes kimenetele lenne ennek is, annak is... Sorolhatnám még a kérdéseket, de addig úgysem kapok rá választ, ameddig el nem olvasom a következő részt.  

Azt kell, hogy mondjam, hogy Riden jobban megfogott, mint Alosa. Szimpatikusabb és a karakterét is szerethetőbbnek gondolom, ezért hiányoltam az utolsó pár oldalon. Örültem volna, ha többet beszél egymással a két szereplő.

Nem bántam meg, hogy elolvastam, de szimplán csak jó volt. Nem izgultam annyira, hogy mi lesz, nem gondolom, hogy letehetetlen lenne, illetve nem kaptam választ a kérdéseimre, hanem inkább csak megsokszorozódtak. 

Alapvetően egész jó olvasmánynak gondolom, de nem fog az újraolvasásaim közé tartozni. Többet vártam tőle.

Kicsit kitérve a borítóra is... Szerintem nem reprezentálja annyira a történetet, de egész jó, tetszett.

A Szirénkirálynő lánya című részt is el fogom olvasni, mert érdekel, ezek után mi lesz a szereplőkkel, de ha simán a sztori alapján kellene döntenem, inkább más sorozatot keresnék, hogy elüssem az időmet. 



Megjegyzés küldése

Kövess az Instagramon!

Copyright © A bookworm named Honey. Designed by OddThemes